Bretten 2013 IMAF EB.

Bretten egy Kőszeg nagyságú város Németország nyugati részén. Ezúttal az IMAF itt rendezte az EB-t.

Bretten 2013 039

Nem indult jól, reggel autót szereltem, várom Norbi üzenetét. Nem jön. Hívom, már Győr előtt vannak. Irány Győr. Az út egy katasztrófa. Mindenki ráér, ezer kamion, Csornán mindkét vasúti átkelő elpirul, mínusz 25 perc mert egy mozdony tolat föl s alá, az út mellett táblák hogy előforduló úthibák. Az úthiba stimmel. Győr öltönyben, kosztümben … igazán nem kellett volna…..ja, szalagavató van, a parkolóház tele, nem engednek be. Valaki kijön, némi alkudozás, bemehetek. Gyalog a vasútállomásra, valami nem stimmel, túl kényelmes a pakkom, hogy az a … a kocsiban maradt a kard. A csapat jó bőrben van pedig 2 órája vár rám. Összeszedjük a kardot s irány az autópálya. Megérkezik Norbi üzenete hogy Tatabánya környékén vannak, induljak. Csupán 5 órát késett az sms. Németország ( mint tavaly) borult, hűvös és zuhog mintha dézsából öntenék. Kocsma (pardon, étteremszerű, visszafogott és kulturált szórakozóhely ) a szállás mellett. A német konyha nem lett jobb de a sörük szerencsére nem változott.

Bretten 2013 045

Kicsi irigykedés. A helyszín megint remek. Brettennek egy hasonló sportcentruma van mint amilyen a miénk (?).  Ja! Kettő darab csarnokkal. Semmi aréna meg kétezer éves izé, röhej, csak valami Sporthalle Bretten volt ráírva.  Így egyszerűen.  A szervezés, a szokásos ” nem működik a nyomtató” mutatványtól eltekintve alapvetően jó. A polgármester és az IMAF elnök köszöntötte a bevonuló csapatokat. A lelátó ezúttal is tele volt nézővel. Aztán négy tatamin elkezdődött a verseny. Viszont ezúttal kevesebb volt a résztvevő, 11 zászlót számoltam.

Bretten 2013 051

Jól folytatódott. Idén nem hagytak sok időt nekünk, nem volt annyi várakozás.  Végignéztük a mudan fokozatúak versenyét. Érdekes volt. Az elmúlt egy év sok változást hozott. Sokat és néha furcsát. A házigazdák mudanjai valami egészen elképesztőt produkáltak. Tavalyi önmagukhoz képest legalább kettőt léptek…vissza. Még ilyet nem láttam mint ott.  Nem ártana ha magyar mudan fokozatúak is tudnák vállalni az utazást mert komoly eséllyel indulnának. A dan fokozatúak már hozták a formát.  Én egy chuden és két okuden Gata-val mentem, most nem éreztem magam olyan jól bennük mint tavaly, abban viszont biztos voltam hogy tisztességesen megcsináltam. Később filmről visszanézve viszont jobb volt mint a tavalyi.  Akárcsak mint tavaly ezúttal is utánam következett a nagy esélyes német résztvevő. Ez most nem jött össze neki… gondoltam. Kapkodó, ritmustalan gyakorlatot mutatott. Gyors volt, erős volt de semmi több. A bíróság nem így gondolta. A magyar csapat végül négy ezüst érmet hozott el. Én második lettem a német mögött. No majd jövőre 🙂

Császár Gábor

Reklámok
Következő bejegyzés
Hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

